Skip to main content

Chickens?

There was tuition at 2pm this afternoon. And because I woke up late, I had to skip my lunch.
My lunch was a whole big piece of chicken wing with rice at 4:30pm.
Worst of all, my mom brought my siblings and I to Hartz Chicken Buffet Restaurant in Sunway Pyramid for dinner at 7pm. It was my first time there, and all I can say about it is that IT SUCKED. It didn't worth RM16.90 at all.
While I was so-not-enjoying my food, a small notice on the wall caught my eyes.
^ "PLEASE TAKE ALL YOU WANT BUT EAT ALL YOU TAKE. Excessive waste will be charged according to our menu."
Haha! A good place for those who have a habit of wasting food.

After dinner, I watched Sky High. Not really a bad movie afterall.



*Yawn*


I am so freaking sleepy.
And I expected myself to stay awake and study till 6am tomorrow morning.


Can't do so this time. =/

Comments

-akxj- said…
lol..never head about this place in pyramid oso =)
vpws said…
-akxj-:
juz beside sushi king i think.. lolz~ don't go.. not worth it.. lolz!
-akxj- said…
..hmm ok ok =)..lol..try monte..behind kim gary..an italian rest..not bad =)
suzanne said…
haha..the chicken buffet is it so bad? >< i jus went there once but i hope to go one more time =p..anyway..sky high cool~~

good luck in ur studies.cheers!
vpws said…
-akxj-:
haha.. alrite.. thanks for ur suggestion..


suzzane:
hehe, i dunno.. it's like da food didnt worth it.. lolx~ i think i ate no more than 10 bucks also.. =/

yeap, sky high is cool! ^^

thank u! cheers~
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.
~nGe~ said…
here's a tip about those 'pay for food not eaten' restaurants. throw all your food not eaten into the soup. it usually goes unnoticed. lol
vpws said…
~nGe~:
hahaha! dat's one good idea!! BUT, there's no soup in that restaurant..
i think..

Popular posts from this blog

Keputusan Semak Semula

Ummm, I've just received the reply letter from Malaysia Examinations Syndicate earlier today.
3 months ago, my father made me appeal for a recheck on my SPM results because he wasn't very satisfied (neither was I, but there was nothing much I can do about it; afterall, I tried my best, no?) - and the results are finally out.





RM250 gone down the drain just like that. I told him already that it was no use, but he didn't want to listen. Oh well..

Why Taylor's College?

Many of my Sunway College friends have asked me this particular question,

"Why did you choose
Taylor's College
instead of
Sunway College?"


My answer/explanation is actually quite simple - ummmmm, perhaps NOT that simple.



Lets run down the road of history, lets say, about 2 months ago.


I was filled with indecisiveness in regard of choosing between two colleges for my Cambridge A Level Programme, Taylor's College and Sunway College. My parents were very fond of sending me to the former, whilst I preferred the latter. Thus, to reach a conclusion, I decided to take a ride down to both colleges one fine morning to personally enquire more about their campus, programme, and offers.


My first stop was Taylor's College Subang Jaya.


TCSJ Lady : Hi there, boy. How can I help you?
Me : (Feeling a little nervous) Err, I want to enquire about your 'A' Level Programme.
TCSJLady : Alright, sit right here and I'll be right back. *Point to a chair while taking a few pieces of b…

My Darling Kelisa

It has been a while, and now I want to introduce my ride to the world! Yes, my darling Kelisa! Hahahaha~

Sorry, I was bored to death! So, bare with me, okay!? Lolx~ ;)


^ Side and rear view.


^ Front and side view.


^ 8186 kilometres on the Odometer in 5 months.


^ Perodua's "sports" rim.


^ Gearboxstick.


^ CD player. Crap, what's that red mark?


^ Remember to look out for my car's number plate whenever, and wherever you are! XD


^ The logo?


^ Stuffs received from friends. Bottled shells from Valerie and small blue car from Jacqueline.


^ The mini Kelisa in the Kelisa. Haha~ Received this miniature replica on the car's 3 weeks birthday from Kent, Michael and Edward.


^ Don't follow me I'm lost too. Haha~ Managed to make use of the meaning twice! =P


^ To make sure my car smells good. =)


^ Can't wait to get rid of this. =.= That will be in another 18 months.


^ First accident. Not as bad as the damaged I caused on the Toyota Avanza I hit. Sorry! =P


^ Hit mom's car while …